Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

tirsdag 5. februar 2013

Februar måned

Vi er i startgropa på årets andre måned, og det skjer veldig mye spennende her hos oss her i dalen.

Førstkommende søndag er det morsdag og Fastelavn, og mammahjertet håper hun får litt oppmerksomhet iallefall, det er nå engang slik at hjemme så feiret vi dette hvert år, så den tradisjonen har jeg holdt på. Og så er jo ikke min mamma mer, så da blir det fokus på egen rolle, samt selvfølgelig på svigermors. Så da blir det nok feiring både hjemme og kanskje blir det en tur til svigermor som ikke bor allverdens langt unna.


12. februar fyller min kjære morfar 99 år. Tenk å kunne holde seg så frisk og rask som han, ojoj! Og siden han da er den eneste som lever av generasjoner før oss og barna, så er det viktig å feire han.

14. februar er det Valentines-dagen, og den må selvfølgelig feires, jeg synes det er så utrolig hyggelig å kunne gi hverandre ekstra oppmerksomhet.



17. februar fyller min kjære 60 år, og 22. februar fyller svigermor 84 år. Det vil bli feiret litt selvfølgelig, selv om nok min kjæres runde tall kommer litt i skyggen av at vi gir hverandre vårt ja i Sollia kirke 23. februar, nesten akkurat på dagen 30 år etter at vi ga hveranndre vårt ja på fjelltoppen Pika 26.2.1983.


Alle disse begivenhetene kommer vi selvfølgelig tilbake til, med utførlig dokumentasjon, bilder og alt det som tenkes kan.

Ha en riktig god februar alle fine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar