Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

søndag 10. november 2013

Dødsfin lysekrone

Etter at jeg fikk se denne, så vet jeg hva slags lysekrone jeg vil ha.

Lysekrone 6-armet (hvit base)

Lisbeth Dahl sin selvfølgelig, og denne synes jeg er ekstra lekker, og heller ingen avskrekkende pris, kr 1390,- er ganske bra synes jeg. :-)

Eehhh, når sant skal sies så jeg egentlig på disse



Etch Shade fra Tom Dixon, men herrejeminida, nesten 4000 kr for en sånn.......nope, ikke for meg, nei. Men fy søren, denne var lekker da, og gjerne hele bunten på en gang, men da er jeg ruinert, hihi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar