Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

onsdag 1. januar 2014

Livsgledestedet

Den gamle bloggen Livsgledestedet, med tilhørende blogger som jeg nevner der, vil heretter bli innlemmet i bloggen Drømmeliv i dalen. Noe vil kanskje bli reblogget, ellers vil endringen gjelde fra og med 2014.

Salgsbloggen Livsgledestedet - butikken i dalen er stedet der jeg formidler hva jeg selger gjennom firmaet Livsgledestedet.

Jeg har tidligere hatt blogger for litt ulike interesser, men føler at det blir for mye å administrere, og dermed så prøver jeg nå fra 2014 å sammenfatte innleggene i en blogg. Jeg lager heller etiketter for å kunne gruppere innlegg og gjøre det lettere å søke.

Følgende etiketter blir å finne i tillegg til en del andre:

Sjelevandring Om min vei mot åndelig bevissthet, selvutvikling ved hjelp av Universet. Det vil også handle om personlig utvikling og livsbetraktninger.
Poesikunst Om min reise i poesiens og kunstens verden, om ord og bilder som beskriver sjelen, sinnet og følelsene. Om diktere og poeter, og selvfølgelig dikt som betyr mye for meg.
En engel i blant oss Om mitt forhold til engler og andre lysvesener, hjelpere som er med oss gjennom livet og viser oss den rette veien.
Par i hjerter igjen Om kjærligheten som kom tilbake
Wenches reiser Om mine turer til nær og fjern, ledsaget av reisebilder og andre minner jeg samler på turen.
Start i dag Om reisen som startet, ja akkurat, i dag. Om å leve sunt og enkelt, i håp om et lettere liv.
Sangerglede Om mitt liv som nybegynnerdirigent og min vei videre
Kunstnersjelen, Om min fotointeresse, om prosjekter med egenprodusert kunst, i ord, tekst og bilder.
I vår hage, Om blomster ute og inne
Årshjulet, Om primstaven, og andre merkedager og om egne tradisjoner som etableres i denne forbindelse
Uten mat og drikke, Om mat og drikke til hverdag og fest
Slektstreet, Om slekt som mannen styrer og steller med
Jul i stua - gamle og nye tradisjoner, Om skikk og bruk, mat og drikke i forbindelse med julehøytiden



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar