Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

søndag 25. mai 2014

Ny uke.....


Ny uke her jeg sitter en tidlig mandag morgen, våken to timer før tida.....det må utnyttes, og etter litt Facebook og blogglesing, så finner jeg nesten alltid noe som inspirerer til et innlegg.

I dag er jeg opptatt av her og nå, omtalt til det uendelige, kanskje kjedelige. Men det er viktig å huske dette i alle sammenhenger.

Jovisst har vi planer, ukeplaner osv, og det er alltid hyggelig å ha ting å se fram til. Men det aller viktigste er å leve hele tiden, alle disse små øyeblikkene som gir lykkefølelse i kroppen, eller av og til ubehag, vi må gjennom dem også. Så lev alle øyeblikkene, MED kjærlighet.

Love in the past is only a memory

Ønsker alle en fin mandag og en fin ny uke. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar