Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

torsdag 27. november 2014

Hva får jeg positiv energi av?

Tuesday's Healing Words Positive Energy

I dag tenkte jeg å snakke om positiv energi.

Påfyllet i min krukke kommer helt klart fra skapende og kunstnerisk virksomhet. Musikk, poesi, maling og foto er det som først og fremst dukker opp i hodet. Men også andre kreative sysler som å skape noe nytt av gammelt, interiør og vakre omgivelser gir meg mye. Og i "nedgangstider" er det ekstra viktig å ha et lite lager av noe som kan brukes for å finne tilbake til lyset.

Uansett så er det viktig at hver enkelt finner det som er viktig for seg. Uansett hva du gjør, så følg det som gir deg lys og krefter. Alle har vi en ryggsekk, som alltid vil fylles i motgang. Så pass på at du selv tar ansvar for å putte oppi noe som gir deg nye krefter også. Da må noe av det negative ut, fordi ryggsekken har begrenset plass.

Kjære vakre menneske, det er så utrolig viktig å gjøre dette for deg. Sett av en liten stund hver dag til å finne noe som er bra.

Hva gir deg positiv energi?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar