Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

onsdag 26. november 2014

Prosjekt opprydning startet

Hei alle sammen og velkommen til en ny dag.

Kjempefornøyd med meg selv i dag, i og med at vi nå har startet prosjekt opprydning og jeg sto 2 timer på hodet i kommoder og skap på soverommet vårt.

Flytteesker ble kjøpt inn før helga, slik at det er lett å sortere det som skal ut av rommet og inn på andre rom, eller som skal pakkes bort så lenge.

Det er ikke gjort i en håndvending å rydde et rom som bugner av "clutter", så jeg må gå på flere ganger, og planen er å stå på 1-2 timer hver dag de dagene jeg ikke har andre ting.

I kveld er jeg på korøvelse, men i morgen kveld er det på igjen med fortsettelsen.

Bilder får dere ikke enda, men når rommet er ferdig så blir det litt snikbilder av en del detaljer.

Jeg må skryte av mannen og stesønnen og da, som stod på med sine ting like lenge som meg. Blir gjort litt da altså. Mannen drev på kjøkkenet og ordnet med et av hjørnene, mens stesønnen ryddet sitt midlertidige soverom slik at vi kan ha flere gjester der til jul.

Håpet er at vi skal ha kommet godt i gang inne til jul, og fått laget litt plass til å pakke ut flere esker som holder på å sprenge veggene i kjeller og på loft.

Fra dette:


Til dette:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar