Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

torsdag 7. mars 2013

Kvinnedag og jubileumsdag



Først og fremst, gratulerer til alle kvinner med Kvinnedagen, gratulerer til alle menn, mange av dere stiller jammen opp for oss. Gratulerer til alle mennesker, det er en menneskerett å være menneske, uavhengig av kjønn.

Jeg er stolt av å være menneske, jeg er ikke så opptatt av kjønn, så lenge jeg opplever mine dager som ålreite. Jeg har ingen dager med vold, jeg vet at jeg kan gå gjennom resten av livet og ha det så bra som jeg bestemmer meg for å ha det.

Jeg føler med dem som ikke har det så bra, og det er dessverre slik at mange kvinner lever under helt forferdelige uverdige forhold, i mange land ikke verdt mye, i Norge skjer også det samme for mange kvinner.

Derfor trenger vi denne dagen i aller høyeste grad.

Denne dagen traff jeg også min kjære mann for aller første gang. I 1980, på Grundsetmart'n, på Gråberg........Gratulerer til oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar