Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

mandag 9. september 2013

Blue blue is my day


"first thing that you notice 
is the light across the floor 
but when you wake on all-four's 
you want to close the door 
no new reflection 
that shines when you're alone 
and all the time you lost......
will eat you more and more 
... and all the time you wanted 
doesn't want you anymore"
synger Darker My Love

Dagen i dag har vært blå og tåkete, jeg har vært sliten og har vel fått en påminnelse om at hardkjør akkurat nå ikke er særlig lurt. 
Men jeg prøver igjen jeg da, vil så gjerne og har lyst til så mye.
Litt om det kommer i neste innlegg.
Foto tatt fra nettet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar