Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

onsdag 28. mai 2014

Det handler om å skrive...

Jeg har den senere tiden ofte tenkt på hvorfor jeg skriver, spesielt etter at jeg har gitt ut diktbok og leserne/lytterne har kommet med tilbakemeldinger.

Det er ulike dikt som faller i smak virker det som, og det er bra, for da har jeg kanskje litt bredde på det jeg skriver.

Jeg har også fått høre at jeg skriver folkelig, og da blir jeg også glad, for jeg ønsker at folk flest skal sitte igjen med noe de kjenner seg igjen i.

For min egen del skriver jeg selvfølgelig for at det er så mange ord som vil ut, og som bare må få komme ned på papiret. Jeg har selvfølgelig også en opplevelse gjennom det jeg gjør, jeg skriver om det som har betydning for meg.

Andre må tolke det som de selv måtte ønske, men klarer jeg å få det til å bety noe for noen, ja da er jeg mer enn lykkelig.

Jeg føler meg priviligert som har evnen til å formidle gjennom dikt, da sier man alt og samtidig ikke så mye.

Kjemsjøen en dag i april, foto Wenche Myrvang Tangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar