Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

søndag 28. juli 2013

Flyttehjelpen

Det finnes ikke den hjelp vi ikke kan tilby i denne familien. Vi har til og med gode referanser fra tidligere jobber.

Vi driver flyttehjelp, vi har nemlig 3 barn som flytter i sommer. Og denne gang har turen kommet til Minstemann.......

Denne gangen har vi tenkt å nyte turen litt, og det gjør godt for mor som har jobbet mye i sommer og jobbet mange dager i strekk. Vi skal bo på hotell nemlig. Ikke noe stort og elegant, men et rom så vi kan lukke døren bak oss.

Det er noe med hotellrom, det er en oase hvor ingen trenger vite at du er. Du er helt deg selv og det stilles ingen krav om noe. Å nyte det med ektemannen er enda bedre, helt topp.

Så midt i flyttingen med påfølgende vask, så har vi tenkt å nyyyte.

Bilde av Airport Motel & Apartment, Gardermoen


Bilde av Airport Motel & Apartment, Gardermoen

Ser da trivelig ut, gjør det ikke?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar