Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

tirsdag 7. januar 2014

Mye i hodet



Nå skal jeg passe meg litt for å ta på meg for mye, dvs det er egentlig heller evnen til å holde på lommene av tid til meg selv som er fraværende.

Egentiden jeg får er ofte den som faller på sene kvelder, som noen også vil kalle natt. Og det går selvfølgelig ut over dagsformen dagene etter.

Akkurat nå holder vi på med å implementere ansvar for ulike deler av husarbeidet her i huset, og jeg må holde de to mennene i huset her litt i ørene. Men de er da flinke da, de gjør det de blir bedt om.

Som nybakt "lærer" er det mildt sagt MYE å sette seg inn i, men det er vel noe jeg må regne med. Jeg håper det går seg til etterhvert, og det gjør det nok, når ting sitter bedre.

Korets vårreportoar skal utarbeides, og det er heller ingen liten jobb. Når det er gjort blir det selvfølgelig mye lettere å ha planer for hver øvelse.

Min litt tilbakeholdne personlighet skinner gjennom alle steder, og det er kanskje ikke så bra. Nå skal jeg ikke sette meg ned å gremmes over dette, men heller be om at Universet sender sine hjelpere og kommer meg til unnsetning slik at alle ballene som henger i lufta blir tatt ned på beste måte, og jeg kommer ut av det uten altfor store utfordringer med trøttheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar