Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

tirsdag 4. februar 2014

Det hjelper

Jeg har nå vært flink og tatt min aloe vera juice regelmessig i en uke, og i dag la jeg merke til noe rart.

Tidligere så har jeg hatt kjempevondt i tommelfingerleddene, og det har vært smertefullt bare jeg har klemt litt på dem, og for ikke å si under bevegelse. Og hva med det ene hofteleddet? Våknet jeg ikke i dag morges uten smerter?

Nå kjenner jeg at leddene er atskillig mer bevegelige og det gjør ikke lenger så vondt når jeg tar på dem. Hmmm......er det juicen og vitaminene som begynner å virke? Eller er det magen og tarmene som er renere slik at kroppen får nyttiggjort seg næringsstoffene slik den skal?

Medfører dette riktighet, er jeg faktisk på en bedre vei enn jeg har vært på lenge.

Og ikke kan jeg skjønne hvorfor i all verden jeg har hatt opphold så lenge, det har jammen gått ut over kvaliteten på helsa.

Men nå skal det bli andre boller.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar