Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

tirsdag 4. februar 2014

Farvel januar, velkommen FEBRUAR


Farvel januar.

Du har vært en måned med en god del opplevelser.

Oppstart av Corvus Corax etter jul, vi har i løpet av 3 øvelser lært mange nye sanger.
Jeg har begynt i jobb som lærer, spennende med ukjent område.
Jeg fortsetter arbeidet med å signere bøker og ha diktopplesninger.
Vi har begynt å pusse opp kjøkkenet
Og sist men ikke minst, har jeg siste helga i januar vært så heldig å få delta på "Klangen før fela" i Oslo, på kvedarkurs, konserter og foredrag. Og blitt kjent med masse hyggelige mennesker.

Velkommen februar!


Jeg begynner å merke små virkninger av kosttilskudd og vitaminer. 
Starter allikevel måneden med en saftig forkjølelse/influensa.
Det er mildvær i lufta, og det gir bud om vår. Har egentlig ikke gjort mye inne for å få våropplevelsen, men synes det er for rotete til at lysten med å pynte er til stede. 
Koret fortsetter med nye sanger, innlæringen fortsetter.
Sønnen har kommet i gang med sitt opplegg. 
Selger bøker i lokalområdet denne måneden (vinterferien).

Nok av aktiviteter iallefall.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar