Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

torsdag 2. januar 2014

Falt for...

...noen av disse. Som kan fås kjøpt her. Her kommer du inn på en oversikt over hva de kan tilby av ulike figurer. Jeg henger meg spesielt opp i det som finnes av engler, alver og feer, Jesus og Maria figurer og Silver Collection.

Her ser dere en smakebit.

Engler:

Angelique Engel med Skål - 30 cm FigurDarling Girl  - 18 x 15 cm Telysholder

Alver og feer:

Hjerteformet Speil med Alv - 20 cmAlv Kledd i Rosa - 25 cm Glass

Jesus og Maria figurer;

Jomfru Maria m/Baby Jesus - 23 cm Plakett For VeggJomfru Maria - 28 cm Veggdekorasjon

Silver Collection:

Silver Collection - Embrace Love - 39 cm Vegg DekorasjonSilver Collection - Winged Elope - 33 cm Figur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar